Hemmet, kom tillbaka!!

Under helgen, så har jag inte lagt ner nån energi på att städa...så idag får jag ta igen allt det och se till att få tillbaka hemmet igen. För fy, vad här ser ut...

Jag började direkt när vi gått upp, slängde sängkläderna i tvätten, plockade undan i köket, städade där, luckor och allt.
Sen påbörjades lite småplocka och dammande och toaletten hann jag oxå med innan töserna, som lek så fint, började tröttna på mig och vi kökade lite lunch.
Sen blev Lillan trött och gick och vilade, jag och Ninni spelade fiskespelet och nu tar vi med det lite lungt i soffan. Se om Ninni med klämmer in en vila eller inte. Hade ju varit skönt om de hade kunnat ta vilan samtidigt... :)
Sen tar jag fortsättningen av städningen efter den eventuella vilan.

Pratade med Jocke innan. Han hade lite ångest över helgens festande. Han skulle aldrig mer dricka så igen sa han....
Han är ju inte direkt ute och festar speciellt ofta. Men han drog till med en redig ninjafylla i söndags...!!
Återgå till vår vardag idag igen, sa han. Det låter bra tycker jag, så kvällen blir mys och Dexter!! :)
Men det va myskväll igår!! Ninni stannade uppe länge, Jocke fixade varm bojboj och kex-fika. Gott och mysigt!! :)

Nej, nu ska jag se om jag och Ninni kan vila till det lite. Eller Ninni iaf, så kanske jag kan få börja gå igenom fotona från julen så länge de vilar :)



Kommentarer
Postat av: custom essays

You have a good writing style. I like read your posts.

2011-12-29 @ 15:40:52
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0