Godaste calzonen ever!!

Jocke har stått för matlagningen idag, han har baka pizzor!!
Massa bullar blev det, så det blir pizza imorgon med :)

Och så jävla gott det blev då!!!
Tre olika sorter blev det och den tredje va en calzone, han va tvungen att testa och se hur det blev att göra en hemma. Och det blev så jävla bra!!
Jag är inte så jätteglad för calzone i vanliga fall, men detta va den godaste calzone jag ätit!! Jag tyckte liksom om calzone!!
Riktigt lyckat, riktgit gott och riktigt mätta blev vi!!
Bilder, ja självklart har jag tagit det, men det får ni imorgon eller nåt :)

Skjutit iväg en raket till har vi faktiskt gjort, fick ju skicka iväg en till när det hade börjat mörkna, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0