Går framåt!

Ja, än så länge går allt framåt och som det ska med allt vad gäller tårtan :)
Jag trodde visserligen att jag skulle behöva göra om själva kakan....den vällde över ganska duktigt, locket tog självmord och hoppade...
Men sen blev den nog rätt bra faktiskt. :)
Den står och svalnar nu...så än ska jag väl inte ropa hej!
Jag kan inte ens komma ihåg att jag ska ha gjort nån sockerkaka ens, så detta är ju helt nytt för mig...
Tror jag gjorde lite för stor sats för formen som används, hehe :)

Fyllningen står och är så klar den kan bli tills jag ska fixa det sista och använda den.
Dekorationerna gör jag inte förrän ikväll när tösrna lagt sig, tänker inte ha dem omkring mig alls när det gäller det...

Åsas fyllda hareflarn är med klara, så de kan hon nu hämta när hon vill.

Ninni och Jocke ligger i varsin ände av soffan och sover. Lillan trodde jag skulle ta sin lilla andravila nu, men verkar inte så . Räckte kanske med att ligga och mysa en stund. Ger henne nån minut innan jag hämtar henne.

Ni förstår nog inte hur skönt det är att ha Jocke hemma....som jag njuter!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0