Galet mysigt!!

Som jag njuter! Det är så mysigt när jag har hela min familj hemma och vi har en sån mysdag som vi har idag!!
Vi har spelat fiskespelet, jag har fixat lite tvätt, Ninni har hjälpt mig städa i källaren och vi bara är!
Jocke har varit inne och halndlat lite och givetvis handlade han reketer med, men det blev inte "bara ett par stycken"...det blev ett helt paket med massa raketer! :)
Han har riggat stegen ute i trädgråden som får vara ställnig för raketerna och vi har provskjutit en :)

Nu vilar Ninni lite, Lillan tog en liten vila innan i förmiddes och ska visst inte vila nu, trodde hon behövde vila, såg trött ut och la sig uten ett ljud i sängen. Men nu när Jocke gick upp med Ninni satt hon upp i sängen och fixade. Så hon går här och ugglar nu :)

Bajbaj så länge, nu ska jag njuta vidare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0