?

Ok, nu vet jag inte vad vi ska hitta på..men vill göra nåt iaf...!!
Vilan blev lite halvdan innan, tänkte lite ifall jag skulle ta med töserna och gå på julmarknaden. Men vette fan om det känns lönt, det började visst 10 och håller på till 16. Och sen är det ju inte orginaldagen heller, så undrar om det är så hej roligt där...
Men handla mjölk och smör måste jag iaf. Funderar på om vi skulle ta och fixa det i Vollsjö, så kunde vi käkat hos Salle med :)
Sen kunde vi buggt pepparkakshuset sen ikväll kanske :)
Jocke bestämde att vi skulle göra ett helt eget hus, så i har degen i kylen, inget sånt färdigt modellhus som man bara klistrar ihop. Men det har ju inte blivit nåt byggande än och jag tycker att denna helgen är det verkligen hög tid. En vecka kvar till jul :)
Först höra om Jocke vill va med och bygga huset, men vet inte när han kommer hem bara, han är och hjälper till att hämta en båt. Och med tanke på vem han hjälper, så vet man aldrig när han kommer igen....

Ner och lägga tvätten i torktummlaren nu iaf, så sängkläderna kan bli klara idag..sen en liten fika innan vi ger oss av mot Vollsjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0