ÄÄäääääh...

Vaknade lite i 7 av Lillan, Ninni vaknade med och hon piggnade till snabbare än mig. Jag ville verkligen bara få sova vidare...
Men upp.
Det brukar vanligtvis dröja kanske en timme innan vi äter, men inte idag inte. Jag hann knappt få smaka på kaffet förrän Ninni sa att hon va hungrig och det va bara att fixa frukost.

Lillan ligger redan i sängen igen och vilar, hon hade nog somnat om igen efter välling i sängen, men Ninni va där inne och snackade med henne och blöjan behöves bytas med.
Men nu ligger hon iaf och Ninni sitter och kollar Petson och Findus.
Lite lugnt och skönt.
Jag brukar inte ha några problem med mornar som håller 100 direkt, bara jag får i mig lite kaffe. Men idag är jag trött och kinkig. Obra humör....drygt.

Jocke vaknade med nu. "Gå upp och lägg dig en stund"
Ja, tack!! :)

Så vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0