4 av 5...eller?

Ja, här har det vart fullt upp med julgodis hela eftermiddagen!!
Vi handlade, hämtade Frida, jag fixade lite andra ärenden och sen hem och vi började när vi hade fått lite fika i magen.

Sen har det fixats och fixats, smölts choklad och väntat på att det ena efter det andra skulle stelna....och lite mer som skulle stelna...
Jag säger direkt, att jag hade aldrig fixat allt detta som har gjorts idag utan Frida!!!
Vi har gjort 5 olika sorters godis. Men 4 blev godkända, en bränd :D
Men....sen har vi ju mongot Atlas, som va på en sort som stod ute och skulle just...stelna. Grrr!!
Ja, jag är (inte bara p.g.a det) måttligt trött på honom nu...
Emma kom med hit sen och hälsade på och underhöll töserna :)
Härligt med folk här hemma, liv ohc rörelse men ändå avslappnat och allt bara flyter sådär härligt :)

Vi lagade mat, Jocke kom hem och han fixade direkt med avloppet nere i badrummet så att Atlas kunde bli duschad sen. Nu funkar iaf avloppet bra igen och man slipper tänka på att bara släppa ut vattet efter ett bad med halvfart :)

Vi käkade och sen fixade vi klart det sista godiset och Emma nattade Lillan innan Jocke körde hem Frida och Emma. Jag nattade Ninni och Jocke kom hem.

Nu är jag helt slut i huvudet sa jag säga er...
Blite ett avsnitt Dexter och sen sängen tror jag är vad som väntar nu!

Imorgon är det hemmadag, städa och tvätta står på schemat och Ninni va så söt innan och sa att hon skulle hjälpa mig städa :)

Ni ska få bilder på godiset sen, har inte tagir några bilder än.

Hörs, natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0