1½ timme

Ninni somnade sent igår, men va ju hennes födelsedag så :)

Ann va här under eftermiddagen och grattade henne, sen kom Nicole in en sväng och det blev mer paket :)
På kvällen, efter att vi blivit överraskade av att Jocke helt plötsligt kom hem (lyckliga blev vi) och vi hade ätit, Jocke hade vilat en timme, så kom Mange och Martine och morfar kom med :)
Kaffe och kaka och jag som hade namnsdag, fick lite godis av far min. Jag brukar alltis få något litet på Anna-dagen och gissa vem som blev sotis, haha :)
"Ninni med smaka?"
Självklart fick hon det!
Morfar åkte sen vidare och sen blev det dags för Mange och Martine att bege sig hem. Ninni varvade ner en liten stund och sen gick hon och la sig.
Jag och Jocke tittade på själva avslutet av Idol och sen gick vi med och la oss.

Jag hade hoppats på att få sovmorgon til kanske 8 idag, men fick nöja mig med 1½ timme extra, klockan 7 va det dags. Ninni sitter här och mornar sig och kollar på Barnkanalen. Lillan får nog också komma upp nu tror jag. Jag visste inte om hon skulle somna om igen eller inte, så jag har låtit henne ligga kvar. Men verkar som hon tycker det räcker...ger henne 5 minuter till, för det är minsann inte mycket jag hör därfifrån...

Ett jättetack till alla er som kom och grattade Ninni igår!! Tack för allt fint hon fick!!



Idag ska jag göra tårtan....ska bli spännande!! :)
Jocke har, tack och lov, inte fått nåt jourjobb under natten. Kan ju hoppas på att han kan få va lite ledig idag iaf...!

Nu ska jag ta mig den där koppen kaffe som står och väntar på mig och sen börjar dagen lite mer på allvar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0