Span/fotgrafering

Poff sa det och John Blund kom och sket mig i ansiktet innan när vi satt här och chillade och barnen vilade.
Så jag vilade när Jocke kollade på UFC. Det va skönt :)

Men jag kom inte så långt med fotona som jag tänk att ni skulle få nu.....men ett par kan ni få så länge, så får ni resten sen och det kommer videoklipp med när Ninni tar sin premiärtur på den coola motorcykeln!! :)
Hon är så glad för den!!

Och i förmiddes, så tog jag och Ninni en tur till affären coh givetvis körde hon motorcykel! :)
En stund på lekplatsen blev det med på vägen hem för lite gunga och kana.

Om en timme kanske, så ska vi lämna töserna till Ingegerd och Frida. Det fick jag reda på när jag vaknade från vilan. Jag och Jocke åker ut till marken och spanar lite och kameran ska med!!
Kanske kan få något bra foto :)
Kuligt!!

nä, blir inga foton, hinner inte.....sorry, men då får ni alla sen bara :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0