Sovit!

Ja, sedan natten till i tisdags, så har det ju inte blivit mycket sömn....men i morse skulle inte jag med ut i skogen. Sova ut med töserna :)
Om det blev jättemycket sovmorgon vet jag inte om jag kan säga, Lillan vaknade halv 8.
Men men. Jag och Ninni hjälptes åt att komma upp efter Ninni hade legat och sagt till Lillan att sluta snacka några gånger :D
Töserna va hos Skogstrollen natten till igår och sen va de hos farmor igår kväll och rockade. Saknat de små liven har man gjort, så skönt att de sovit hemma i natt och få vakna tillsammans med dem...även om det kunde varit en timme senare :)

Tvätten är igång, disken är igång och det är röjt i köket redan. Skönt.

Men jag har ett feteproblem....vi har inget kaffe hemm aoch det hade varit så jävla gutt med en kopp nu......

Jocke vaknade precis....jag misstäner att han inte heller va ute i morse...hörde inte honom, bara klockan.  Men kan ju hända att jag somnade om så fort och så hårt igen att jag bara inte hörde :)

Idag ska vi iväg och hälsa på Anette och Richard en sväng :)
De har fått hem en ny valp!!
Vi har bett den hjälpa oss sen när det är dags att införskaffa jakthund.
Det har vi pratat om ett tag, men mycket har ju hängt på Atlas. Han har en tid på sig nu, se om han klarar att va hemma eller om det varit tillfälligt.

Sen kommer kanske Åsa hit en sväng idag :)

Ha en bra dag gott folk, så höres vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0