Pengar är mög...

Precisc betalat räkningarna.....alltid lika kul när pengarna som kommer in på konton säger tjoff.....
Sen tror jag att jag har kastat en räkning...kanske inte så bra. Eller?
Får ringa dem och be att få uppgifterna och betala den med.

Resten av familjen vilar, utspridda lite här och var...Jocke och Lillan där uppe och Ninni här nere i soffan. Jag hade med tänkt vila, men ville inte somna innan Ninni gjort det....då vet man aldrig vad som händer, vad den lilla pissmyran hittar på för bus :)
Ja, Ninni somnade, men jag kunde inte somna då givetvis. Och JA, jag försökte.
Så jag fixade räkningarna istället, så är det gjort iaf.

Ninni vaknade till här lite nu prcis, men somnade om igen....jag får väl ta och ringa om räkningen nu som jag inte har men ändå måste betala...tror iaf jag har slängt den, hittar inte den iaf.
Kan jag inte somna sen, så ska ajg skissa lite och snart tror jag att jag ska påbörja nästa tavla till Åsa :)
Ska höra med Åsa om jag kan få göra den jag berättat om för henne nu och kanske göra en just för köket senare :)

Sen får vi väl se om jag blir inringd idag eller inte....de är bara 2 stycken på jobb idag och det är löning...så jag får va lite på jour...

Hao de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0