"Muuu"

Det va vad jag sa, men inte riktigt vad Lillan sa när vi tittade på en bild av en ko när blöjan bytades i morse :D

Vi är uppe och hoppar, töserna är klara, Ninni äter yoghurt och banan och jag ska hälla upp en kopp kaffe till mig själv nu. Snart nog en till Jocke med :)

Sen idag börjar resten av jubbeveckan :)
Ja, som de andra dagar, både kul och konstigt :)

Jag ska rita en tatuering och en tavla!!!! :)
Jockes 30-års present önskning!!
Jag har redan kommit på innehållet, men saknat skisspapper och pennor. Vet inte vart alla pennor tagit vägen... :(
Så snart ska det införskaffas massa bra skisspennot, lite skisspapper och jag vill ha några lite större papper med. Sen en tavla i lagom storlek, som ska bli en tavla av allt med. Sen får vi se vilen del det ska bli tatuering av. För den kommer bli rätt stor.... :)

Nej, nu kaffe och lite mer banan till Ninni :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0