Ledigt och skogen

Ja, denna dagen då. Jag inte mycket är det som hänt. Känts tråkigt och drygt emellanåt, men samtidigt skönt. Jag lägger all skuld på vädret att det inte hänt något. Ena stunden klarblå himmel med strålande sol för att bara sådär bärja totalösa!! Bull!

Men inte mycket att göra åt saken.

Efter Ninnis vila, så har det varit lek, bus, dans och jag och Jocke har gjort små berättelser genom att säga vartannat ord var :D
Nej, sorry, inget jag kommer lägga upp här. Inte alla bitar som är barntillåtna och visst stötande material kan nog ha förekommit. Men skrattat har vi gjort :)

Nu sitter vi och lyssnar på musik, lite nostalgi. En hel del ravemusik och bara för en liten stund sen, så satt Lillan och somnade i Pappsens knä!! HAHAHA, hon heldäckade där!
Vi lyssnade då på Scooter.....han som va så kass eller en väldigt trött Lillan...? ;)

Maten ska vi snart ta tag i, för sen ska Frida hämtas och va här med töserna. Tack vare att söta Frida ställer upp med det, så kan jag och Jocke sticka ut på marken tillsammans :)
Snart är det premiären!!!
Börja plugga satan ska jag med göra, vi hittade böckerna igår och ger jag mig bara fan på det, så ska jag ha min examen denna säsong!!
Gäller nog mest att gå igenom och frächa upp minnet lite, jag lärde ju mig en del när jag föhörde Jocke innan :)

Hoppas ni haft en bra dag och får en bra kväll, hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0