Kort lycka...

Jubbat har jag idag, lagom att göta, kunde självklart va mer. Men vi va sysselsatta iaf :)

Sen blev jag lycklig, hade ett missat samtal. Ringde upp och sen va jag så uppspelt och till mig att händerna darrade lite. Jgg hade ett leende upp till öronen...
Men det gick över när jag kom hem och berättade för Jocke....
Jag har haft kontakt med en människa om ett hus....och vi va välkomna att komma och titta på huset nu i veckan....men den här människan ska visst va av den sort som vi absolut inte klarar av, har vi fått reda på.
Nej tack!
Jag ska avboka det hela.
Huset överfint, men fan inte är det värt att bo i ett fint hus om man ska ha att göra med folk man inte klarar av alls...

Nåja.

Nu sitter vi här i soffan, Jocke käkar en burgare och töserna de sover.
Jocke har spelat match idag :) Hade gått bra och mål gjorde han :)
Töserna röjde hos farmor och farfar Fribbe under tiden. Ninni lät så nöjd när hon berättade det sen när hon låg här i soffan innan det va dags för sängen :)

Imorgon är jag ledig. Känns lite konstigt att bara jobba en dag nu och sen va ledig en för att sen jobba resten av veckan. Men kommer nog kännas rätt skönt när de andra dagarna sen börjar rulla på, så blir det inte så många dagar i rad...

Imorgon ska Lillan till BVC. Det är läkarbesöks dags. Så får vi se vad hon väger nu och hur lång hon blivit :)
Äter som en häst gör hon, så vikten kan det iaf inte påpekas något om. :)

Vi höres imorgon alles, ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0