Kanske bilder

Få se om jag har löst det därrade möget, att bilderna jag fixar i Photoshop blev så korniga när jag la upp dem här sen...
Håll tummarna....


Söta Lillan in sin nya mössa hon fått av moster Marjo :)



Bubbe :)



En av Ninni absoluta favorit sysslor....gärna 6-8 ggr om dagen....



Sötnöt!



Gladfis! (bra tröja va? haha)



Såhär kan man ju med somna :)



Söta mystjejen :)



Ja, hittills ser bilderna bättre ut, hoppas det håller sig så när jag publicerar det med....

Det blev ingen vila för mig, inget skissande heller. Lillan vaknade och sen vaknade Ninni med, så vi gick ner och tog ett bad alla tre :)
Sen väckte vi Jocke...hans timme blev 4, haha. Men jag tyckte det va lika bra att låta han vila när ändå töserna vilade och sen fick han ju en stund till när vi badade. Han hade inte sovit mer än kanske 1½ timme i natt, så han behöver det....
Men visst, jag kan ju säga att den härrade jaktperioden har sina minus med...speciellt nu när jag med jobbar...vi träffas knappt. Jag är trött på kvällen och somnar, Jocke är vaken vad han orkar på dagen, men vilar ju gärna en stund innan jag åker till jobb...
Men, jag jobbar ju nog bara denna veckan ut, sen är jag hemma, så kan vi ju iaf ses under dagarna. Det är ju jakt morgon och kväll. Mornarna märker jag ju inte av, men han behöver ju lite sömn när han kommer hem och jag brukar inte väcka honom förrän framåt middagstid om han inte vaknat själv innan.

Jag vill med jaga......lite smått sotis är jag...
Skulle barnen varit iväg från idag, så skulle jag ha fått hänga med ut nu som ikväll. Och kanske hängt med imorgon bitti med om jag pallat.
Men får se nästa vecka. :)

Fönster får vi inga nya under helgen heller. Underlättar ju en del....!
Det blir inte förrän torsdag, fredag närsta vecka. Blir lättare med barnen då med :)
Skönt. Så de slipper gå runt i allt mög!

Nu ska jag mysa till det med töserna! Jocke är ju ute och jagar, så vi fixar till en myskväll....ska poppa lite popcorn till Ninni. Nej, det är inte lördag. Men hon har inte ätit nåt godis direkt på ett bra tag nu och jag jobbar i helgen, lite mys med min stora fining vill jag ju ha :)

JA! Eftersom ajg inte skrivit det här, så är det inte så lätt för er att veta helle.
Men Lillan har tagit sina första, dock lite ostadiga steg!!!! :)
Inte många inte, ett steg här och två där. Men det är dock steg!
Farmor fick se det igår när Jocke och töserna va där :)

Nä, nu får ni ha det så bra, så hörs vi av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0