Kaffe!

Snälla Annica kom och hälsade på och hade litt kaffebönor med sig!! :)
Och kakor :)

Så fick träffat henne lite med, töserna lekte lite, dock mest på varsitt håll, Ninni lite trött och tråkig....
Men trevligt och sen när de kommer hem från sin lilla semester, så ska vi få tummen loss och komma dit och hälsa på. Hälsa på hälsa på hästarna och är det fint väder kanske det kan bli en liten ridtur med :)

Jag har andra maskinen tvätt igång och jag fick dammsugat och städat toaletten med innan klockan va 10 idag. Skönt som fan. Blit ju lite si sådär med sånt när man jobbar och nu när det varit jakt.
Men jag börjar komma ikapp. Lagom tills jag kag ska börja jobba igen på lördag....

Jocke sover än. Han vaknade till innan och nej, han hade inte varit ute i morse. Lite rätt i det, sömnen behövs....

Nej, lite i magen nu kanske och sen närmar det sig nog en vila för töserna tror jag, blev ju en lite tidigar morgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0