Jocke is the man! :)

Födelsedagsgrisen himself räddade dagen :)
Ringde precis och sa att de är på väg hem. Sa att antlingen hämtar vi Salle-mat eller käkar toast idag...wow vilken födelsedagsmat tänkte jag. Men sen sa han att han köpt ostbrick som vi kan mumsa på ikväll :)
Det är mysfaktor, gott och lite speciellt :)

Han märkte att jag inte va på bästa humöret, men som jag sa till honom, så räddade han dagen ur mitt perspektiv.
Hur man än vänder och vrider på det, så vill man själv med alltid att ens Dag ska innehålla iaf något lite än en vanlig dag.

Nu har jag iaf fått dammsugat, köket städade jag i förmiddes och tvätten har jag fixat och toaletten är städad.
Mys och chill resten av dagen.

Ostbricka och mys ikväll med mitt älskade hjärta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0