Jobbat klart

Arbetsveckan över. Måndag och jag är ledig!
Vet visserligen inte om det bli mer jobb denna vecka eller inte. Får se.
Men det är skönt att va ledig iaf!! :)
Skönt hade det varit att kanske få lite sovmorgon med. Men så blev det iaf inte, jag såg att klockan va 7.45 när jag kom ner med töserna....
Så nu är det kaffe som gäller, är lite trött måste jag erkänna. Har ju jobbat närstan hela veckan, så dagarna har blivit långa...

Vet inte vad som händer idag, det får vi se. Nu ska jag iaf först och främst få i mig en kopp kaffe. Sen ska jag börja tvätta. Har inte varit lönt att tvätta de dagar jag jobbat, ifall det kommer massa småsaker ivägen, så att upphängningen inte hinns med...
Så tvätt har jag iaf....

Ja, sen får vi som sagt se hur dagen blir. Nåt fint väder är det ju inte, så lutar väl åt att bli hemma och inne...
Funderat på att åka in en snabb sväng till mamma. Får se om jag orkar sen.

Hoppas ni alla får en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0