Jaha...

Ja, här händer inte så mycket, så inte så mycket att barätta...

Jag jobbar. Och innan jag börjar jobba, så är det töserna som gäller :)
Och tvätten och......ja, jag tänkter inte ta och städa idag, det får Jocke ta sen... Jag ska ner och fixa en maskin till nu efter kaffet och sen ska jag vika tvätt. Igen....

På jobb går det bra, skolorna har börjat igen och de flesta semesterfirarna har börjat sina arbeten igen, det märks. Men så länge det va som igår, lite att göra nästan hela tiden, så går dagarna rätt fort. :)

På torsdag ska töserna lämnas till Skogstrollen och stanna där tills på lördag morgon.
Vi ska få våra nya fönster!!!
På fredag klockan 7.00 kommer folket och börjar. Lär väl bli en del bök och stök här hemma, så bättre töserna slipper gå i det så gått det går. Lär väl ta ett par dagar för dem att göra jobbet...
Men fan vad skönt att det blir gjort!! Det är ju inga toppenfönster vi har i dagsläget, så att det blir gjort nu innan kylan kommer är riktigt najs! :)

Nä, en kopp kaffe nu då och sen tvätten.

Ha en bra dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0