Ja hallå där!

Nu va det ett par dagar sen ni hörde nåt från mig....inte för att det egentligen har hänt så jättemycket, jag har bara ändå inte känt att tiden har funnits .... eller att jag riktigt pallat sätta mig och blogga... hehe.

Pluggat har jag gjort, ska fasen se till att få min jägarexamen detta året!!!

Igår va vi nere på pizzerian på eftermiddagen och hälsade på hela familjen och käkade lite och sen körde vi ut till Åsa och tog en kaffe :)

Det är jätteskönt att få vara hemma, få va med familjen...dock fick jag igår reda på att jag kanske ska jobba mer denna veckan....är inte så översugen på det.
Töserna ska till farmor kväll, byggarna kommer ju imorgon bitti. Sen ska de stanna där till fredag...även om det är litt bull att de inte ska va hemma, så är det bättre att de slipper allt stök här hemma.
Jaga ska vi passa på att göra (eller jag iaf, Jocke kan ju jaga ändå) när barnen ändå inte är hemma. Fixa på marken och så. Lite mysigt faktiskt :)

Så. Jag hoppas att det blir lördagen jag ska jobba, så får man ihopapysslat lite av allt man vill iaf :)

Jocke och Ninni spelar fotboll nu innan frukosten, vi väntar på att affären ska öppna, så att vi kan handla kaviar till äggen. Sen köpte Jocke med sig goebullar från Tahiti :)

Nä, vi hörs av mina vänner, ha de bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0