Ingen mässa...

Vi gjorde oss klara och körde....betalade parkeringsavgiften och sen öppnade himlen sig och ja....vi satt och glodde i bilen en stund för att se hur det blev med det jävla regnandet.
Vi körde igen...

Så ingen mässa för oss. Lite tråkigt, men vi va inte så intresserade av att gå där i regnet och sen blir det ju rätt dyngit med efter allt folk.
Så vi körde och köpte ny "kudde/madrass" till Atlas korg :) Den är han glad för :)

Sen fixade vi mat och tjära till grisarna. Körde dit och Ninni va glad att få följa med till skogen, började viska redan i bilen :)
Men vi får öva mer på det där med att man viskar i skogen....Jocke gick för och checkade läget lite och jag tog ut töserna och tog fram sakerna....Ninni gick och viskade och såg sen Pappsen över stengäret och då skrek hon helt plötsligt "Hur gick det pappa?"
Hahaha, gullingen trodde nog han hade trillat eller nåt när hon bara såg hans huvud :D

Ja, sen när vi va klara och Ninni hade kastat kottar, så körde de och lämnade mig till jobb.
Jag hade faktiskt lite jobb-ångest idag....saknar ju att umgås med familjen mig och efter att få ha varit med dem dessa timmarna, kändes det surt att behöva jobba resten av dagen...

Men det gick bra på jobb och nu är jag hemma. Och hemma ska jag va ett tag nu :)

Hoppas ni haft en bra helg, vi höres gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0