Helgen här

Då va det färdigjobbar för denna veckan. Skönt faktiskt, för jag är rätt trött.
Det har varit en bra dag och Jocke, töserna och Mange kom ner. Jätteglad blev jag, behövde jag! :)

Jag fick till slut rätt på bilderna idag, men det tar ju sin tid att lägga upp här, så så långt kom jag aldrig.
Så jag tänkte som så att ni får länk till Facebook för de bilderna, så får lite lite andra blandade här :)

NÄ! Ni får inga bilder här, det är fan fel på dem igen, korniga och mögiga. Trött på detta nu....måste få rätt på det. Lägger upp dem med på Facebook, så får ni se där ändå :)
Sorry....


Mysdagen

Lite blandat


Ja, sorry att det klöddar så, jag måste spara på annat vis när jag har fixat dem i Photoshop...men nu får ni se bilderna iaf :)

Hoppas ni alla får en bra helg!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0