Helg

Fredagen är här. Helgen börjar och så oxå jobbet igen. Skönt att va ledig igår...nu är det tre dagars jobb till som väntar.

Trött, ja litt är jag, men det ärbara att bita ihop och ta en kopp kaffe eller två :)
Töserna är igång, jag har fixat med varor till helgen till jobb, ska hämta dem sen och handla lite och sen bär det av till jobbet.

Faktiskt, så är jag rätt glad att vi inte får våra nya fönster idag.....jag hade inte varit människa om jag hade varit tvungen att gå upp till 7 och ha en massa folk här med....pi!
Så blir bra om det bli nästa vecka :)

Jocke sussar där uppe. Han sover i sängen! Ja, ni läste rätt!!
Han gick upp imorse, men pallade inte åka ut och sätta sig, så han kom upp och la sig. Mys :)
Han har inte sovit i sängen på ett par veckor....

Nej, nu ska jag se om jag kan få i mig en kopp kaffe till att börja med. Ha en bra dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0