Friterat

För ett par helger sen, så gjorde jag chips på jobb :)
De blev bra och jag gjorde mer i torsdags. Sen kom vi på att det hade varit gott med friterade godisar, som vi gjort innan!
Så igår gjorde jag det!
Det friterades, After Eight, Marabou helnöt och sen friterade jag lökringar med. Namnam!!
Det blev en chokladpizza med! Ja, tro det eller ej, emn det va riktigt gott!
Jag hade inte testat det innan, men de andra hade gjort den en gång tidigare. En cool smak.
Där va ost, choklad, banan, jordnötter och ananas!!
Man kan nog göra den i massa olika variationer med :)

Ja, sen kom vi på en massa andra saker att fritera, men det fick va bra för igår, hehe. Kommer ju fler dagar :)

Sen blev det en massa jobb!
Roligt, tiden går så fort och det är kul att jobba när det är mycket att göra. Lite mer utmaning :)

Hemma blev det lugnt och chill och vi började kolla en film. Men Jocke märkte när jag va på väg att somna, så vi gick och la oss istället.

Nu är jag uppe med töserna, Lillan tyckte det va dags att vakna vid 8 och då vaknade Ninni med.
Nog inget annan än lugnt här hemma under förmiddagen tror jag. Sen är det jobb igen :)



Igår byggde vi jakttorn. Klockan 8 gick Jocke upp och började, sen kom jag och hjälpte till när jag och töserna va klara och vi hade gjort lite mackor att ha med oss med :)
Så nu är där två torn ute på marken och nu är det dags i övermorgon!!!!


Nåja, vi hörs av, ha det bra alles!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0