Festligheter

Det hängde på barnpassning och det såg mörkt ut.
Men Snygge-Hasse med familj löste det, töserna sover hos dem i natt och vi ska på festligheter :)

Vi körde för att lämna dem efter maten, packade väskor, leksaker och namnam.
Stannade en stund, töserna installerade sig, vi drack kaffe och snackade och sen försvann Ninni iväg med Hasse till lekplatsen. Inget hejdå, hon bara gick :)
Sötnöten tycker om Hasse :)
Lillan mös med Helene, "klippte" lite gräs och smakade lite på det där fjuner efter maskrosblomman :D
Puss och hej och vi körde.
Hem, duschat och nu väntar vi bara på sällskapet-Micke. Han hade lite jobb först och sen bär det av.
Vad vi hittar på...ja det får vi se. Käk och så är aldrig fel, men känner jag oss rätt, så kommer vi nog köra rundor, kanske äta något av det enklare, dricka lite kaffe snacka om allt och inget, hitta coola ställen och bara va.
Det är avkoppling :)

Hoppas ni alla får en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Vad tycker du om mina Gluttony bilder:D?

2011-08-06 @ 20:39:44
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Hej! Vill du vara den lyckliga vinnaren som får välja ut smycken för 150 kronor, som sedan skickas hem gratis till dig inom några dagar? I samarbete med MissBella.se har jag nu startat en tävling på min blogg där jag den 8/8 drar en vinnare som får sina utvalda smycken hemskickade till sig. Vinnaren blir även länkad på min blogg med cirka 2000-3000 besökare om dagen! :) Låter detta intressant? Kika in länken nedan, en direktlänk till tävlingsinlägget, och läs mer;

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment



Om du inte är intresserad, inte vill ha reklam eller har fått den här kommentaren förut så ber jag om ursäkt! :) Hoppas att du deltar och att du får en bra lördag.

2011-08-06 @ 21:28:42
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0