En ledig dag

Törsdag och jag är ledig idag innan detär jobb resten av veckan sen.

Fick ett härligt uppvaknande idag :)
Jag vaknade först av töserna i vanlig ordning. Sen kom Jocke upp och gav mig en kram och sa att det skulle bli guttefrukost :)
Han hade handlat Tahiti-bullar och ostbröd och han hade kokat ägg :)
Gött!!
Så det ska vi äta sen :)

Vad som händer idag får vi se. Vi skulle egentligen lämnat töserna till Skogstrollen ikväll, men de har blivit dåliga.
Ska ju få nya fönster här hemma, med början imorgon, så tänkte att töserna skulle slippa va mitt i allt bygge och damm och mög. Men vi får väl börja fixa inför det idag och lösa det på bästa sätt under dessa dagarna iaf :)

Nu ska det bytas en poop-blöja....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0