Dan före dan

Måndag.
Tvättat, röjt kök (som har massa disk igen...) tvättat lite till, dammsugat och tvättat golv på ovanvåningen och blev under tiden bjuden på pizza och kaffe av Ninni :)
Sen en sväng till mamma, som va lycklig över att få träffa töserna och Ninni stannade där en stund under tiden jag hämtade Frida :)

Handlade lite och sen hem. Jocke lagade mat, vi åt (Lillan som en häst som vanligt....haha) och sen klippte jag Jocke.
Frida så söt och tog töserna ikväll, så jag och Jocke körde ohc sa hej till Åsa och tog en kopp kaffe med henne :)

Hem igen, vi har förberett inför Dagen och nu sitter vi och lyssnar på "mammas nya kille"-klipp :D
Sjuka människor.... :D

Det är snart ca 3 timmar tills vi ska gå upp igen, hehe. Då är det kaffe som gäller och sen på med kläderna och ge sig ut till skogen.
Som jag längtar! :)

Nu ska vi somna till en film, få ett par timmar iaf...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0