Bock!!

Klockan 5.22 ringde telefonen.
Det va Jocke som frågade snällt om jag skulle vilja gå ut och sätta igång kylen, han hade fällt en bock!! :)

Jag lite yrvaken, fixade och hade mig och kom fram till att kylen nog hade gått sönder, fick inte igång den!
Fick iväg ett meddelande till Jocke via facebook att han skulle ringa mig om detta och han ringde sen...jag hade hittat en på Blocket för 300 spänn om inget annat.

Jocke kom hem och kom in....sa att det hade ju varit bra om jag hade kopplat in kylen.
Men...det hade jag ju...eller?
Nej, jag hade kopplat in en laddare, haha....jaja, jag får skylla på att klockan inte va så mycket!

Jag väckte Ninni när Jocke va på väg hem, så att hon skulle få se rådjuret. Hon tyckrt ju det är så roligt att se dem på bilder och film :)

Och vilken fin bock Jocke fällt, en udda 6:a!! :)

Stort Grattis Hjärtat!!








Ninni va med ute och kollade läget och Atlas med så klart  :)



Sen skulle Ninni testa Pappsens stövlar :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0