Action idag då?

Ja, det va inte mycket att göra igår på jobb....det va ju lördag och allt, men folket hade annat att göra. Malmöfestivalen är igång, så nog en hel del som va där och det va ju fint väder, så jag kan tänka mig att det nog grillades en del med.
Men, men....kan ju hoppas på att det kan bli lite mer action idag, lite tråkigt när man mest går och trampar på varandra..

Jocke är ute och jagar, det ska visst ha (va) en riktigt fin morgon vad jag hört.
Men det är magiskt på något sätt att få sitta ute i naturen på morgonen, se hur mörkret trängs undan av dagens nya ljus. Hur en lätt dimma ligger över marken, den friska luften....få se djur smyga omkring i dimman är pricken över i:et....
Nåja, jag ska väl få komma ut snart igen... :)

Töserna tyckte vi skulle vakna vid 7 idag.....jevra påhitt!!!
Jag va inte alls intresserad av det får jag ju tillägga. Men inte mycket annat att göra än att bara ta sig upp...
Nu sitter vi här och Ninni blev sugen på rån, så töserna ska få mumsa på det.

Hoppas ni får en bra avslutning på helgen alles!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0