Vilken söndag! =)

Vi har varit och fiskat hela dagen!! Klart va det Bjeverödsdammarna som gällde =)
Jag har haft min flugfiske premiär, hihi! Jocke och Totte lärde mig och hjälpte mig med att få till det. Beröm fick jag med, skötte mig bra =) Kuligt!
Säger bara en sak-fy fan vad roligt!!!!
Jag är hooked!!
Lätt det är något jag ska fortsätta med!!
Ingen fisk för varken mig eller Jocke idag, men det har varit så roligt!!
Lillan hittade en mysfavorit-Angelica. =)
En helt underbar dag!!

Sen hämtade vi Ninni som har haft en helt underbar helg. Men som jag saknat henne, va så skönt att träffa henne =)

Vi har käkat hämtemat från Salle och sen har det inte varit mycket med oss. Nån av oss. Trötta!!
Ninni fixade lite med sin dator när vi kom hem, sen satte hon sig i myssäcken och det tog inte två minuter, sen sov hon...en vila innan maten och nu sover våra töser gott.
Vi ska med avrunda kvällen och gå och lägga oss. Ny vecka imorgon!

Ha det bra och tacka alla för en underbar helg!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0