Vi är på gång =)

Vilken känsla, vilken underbar känsla det är. Vi har bil igen!!! =)
Vi är på gång igen min underbare man och jag, lever ordentligt igen, har en bil ju!! Är en familj igen =)
Jag har inte tid att babbla om gårdagen, för jag ska väcka Jocke och vi ska iväg till Bjeverödsdammarna. Premiärfiske denna helgen, så alla ni som är fiskefantaster, kör dit till Conny och Sara!! =)
De har verkligen fått fart på det där stället! Jag hoppas det kommer lika många idag som det kom igår för att prova fiskelyckan! Jocke fick en regnbåge igår på fluga =)

Ninni är inte hemma. Hon är hos Ingegerd och tösrna, sovit dät i natt. Bokades förra helge, så hon myser på där =)
Lite tråkigt och typiskt att hon va och badade när jag ringde igår. Saknade henne...men vi behöver det båda två, haha =)
Hon har det super där, hon kastade nästan ut oss när vi skulle gå :D

Sen igår då...ja en kaffe hos svärmor och svärfar =)
Middag nere på pizzerian hos Salle och sen på kvällen, så blev det en liten bilträff =)

En kanonmysig och trevlig dag!!
Tack alla inblandade! =)

Så, nu får han ta och vakna, hans klocka har redan ringt, Lillan sitter här och leker i sin stol och är på toppenhumör =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0