Vem blir 10.000?!

Ja, kära vänner. Jag långt ifrån en bloggare som har hundratals läsare per dag. Men det bryr jag mig inte om, jag tycker om att skriva och ni som tittar in och läser är jag glad för =)
Sen att jag inte riktigt får ihop vem ni alla är, är en annan femma och ni hörs inte mycket ;)
Men vill man va annonym eller inte göra så mycket väsen av sig, så gör det inget. Säkert nån av er som inte skulle erkänna att ni är här och läser, men ni är alla lika välkomna! =)

MEN!  Nu är det dags för lite väsen från er iaf! =)

En liten tävling!

Jag närmar mig, som jag sa innan-10.000 besökare, sedan räknaren sattes in, den 4 oktober 2009.
Hade varit rolig att ha satt in den från början, men vad gör det.
Så! Innan april månad är slut, ska räknaren har slagit 10.000!

Med det vanliga "flödet" av er läsare så ska det kunna bli i slutet av månaden, eller lite innan, men ska ni va lite listiga, så gör lite reklam för bloggen, tipsa andra och så, så vet ni när mätaren tickar på lite extra :)

Det ni ska göra är:

Håll Koll på mätaren som finns i vänstra spalten, under "länkar. Heter "Mina besökare" och titta på siffran efter "totalt"
Håll koll på vilken siffra det står när ni går in, det besöksnummret är du när du är inne och läser.
När vi sen närmar oss 10.000, så får ni ha extra koll och den som går in här och ser att hon eller han är besökare 10.000 skriver en kommentar och säger att hon eller han är just 10.000!!
Vill ni vara annonyma även där, då skriver ni ett annonymt inlägg och säger att ni blivit besökare 10.000 och skicka sen bara ett mail till mig vart hän jag ska skicka priset!! =)
Kan ju skriva ett alias-namn iaf, så jag kan få presentera dig i bloggen som någon =)

Så kom igen nu och ha koll på mätaren!!!

Den luckliga vinnaren har chans att bli lite rik på köpet! =)
Vinnaren kommer att få 2 st trisslotter!
Kämpar ni bra och det är någon som snubblar på mållinjen och känner sig litt lissen, så kan den personen kanske få 1 st trisslott som tröstpris =)





Kör hårt mina vänner!!!!

Vem blir min besökare 10.000?!?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0