Utvilad....!

Det va ett bra tag sen....men jag vaknade av mig själv och kände mig lite pigg och utvilad!!!
En väldigt skön känsla må jag säga =)
Lite väl tråkigt att jag sovit så hårt i morse, är att jag inte vaknade och sa hejdå till Jocke....brukar vakna till och säga hejdå....förlåt babe..!!

Trodde dock att jag skulle få en riktig mysig morgon, en morgon jag ibland saknar...att få gå upp själv, ta min kopp kaffe och morgonblosset helt själv. Gå runt här i tystnaden och fixa lite och dricka lite kaffe till, sätta mig här vid datorn och kolla lite.
Men nej.
Pucko-hundarna väckte både Ninni och Lillan.
Det är mysiga mornar med mina små töser med, det märks knappt att de är här ibland. Men bara lite för att liksom, det är ju något speciellt med mornarna, tystheten, lugnet, värdlen som håller på att vakna till för en ny dag.
Får satsa på det när hundarna inte är kvar istället. Det låter ju en del när Cox ska ut från sin bur och det hjälpte ju inte att han började snacka som attan heller....

Nåja, nu är vi uppe och helt ärligt känns det som ett riktigt bra humör bubblar i kroppen och det va ett tag sen jag kände så redan på morgonen. Inte för att jag brukar va sur på morgonen, brukar mest bara va, innan jag vaknat till ordentligt..
En bidragande anledninga till att jag jag känner mig mer utvilad är nog bara för att Lillan inte vaknar lika många gånger om natten nu och är lissen och hungrig, sedan hon började äta gröt och så. HOn har vaknat två tre gånger i natt, men är nog bara för att vi båda har somnat lite för fort när hon ammat, hehe. Men inte varit lissen och på dåligt humör =)
Nu när hon vekligen fick till det igår med gröten, så kommer hon nog gå upp bättre i vikt och sova bättre på nätterna och kanske t.o.m börja sova hela nätter........

Nej, nu är bjöjorna bytade på de små damerna, nu ska Ninni få gå upp och välja dagen outfit till sig själv och lillasyster...får se vad det bli, haha

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0