Uppe i tid =)

När Jocke sa hejdå, så vaknade jag med. Kom sen på att jag glömt fråga honom om kortet, ropade till honom men han hörde inte mig-så jag ner snabbt och ut i bara t-shirt och trosor och lite yrvaken för att hinna stoppa honom innan han hann köra.
Han hade inte kortet. Men lika bra att höra, annars hade det ju blivit lite svårt att få tag i det sen idag...

Jag gick inte och la mig igen, lika bra att gå upp. Så jag har hunnit duscha och diska och klockan närmar sig halv 9 nu.
Alla är vakna här nu, eller ja Lillan ligger och mornar sig där uppe hör jag. Jag va där för en liten stund sen, men hon somnade om igen.

Julia kommer och hälsar på idag ju, jag ska baka brytbröd om en stund, så har vi nåt att fika på =)
Sen kommer sotaren idag, nån gång mellan 11 och 13.
Efter att han varit här, så ska vi köra upp till K-stad. Frida ska lämna böcker och vi kanske stannar och tar en glass nånstans om vädret tillåter. Tänkte stanna till och handla lite snabbt på Willys med när man ändå är där uppe =)

Nej, nu ska jag fortsätta med allt här och komma igång med baket =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0