Uppe i tid igen

Ja, då är jag uppe i tid idag igen. Bad Jocke igår att han skulle väcka mig när han gick upp.
Jag hörde inte när hans klocka ringde, jag vaknade av en besviken Ninni nere i soffan som inte fick fram sin film på tv´n....lite förvirrat såg jag mig omkring och kollade klockan.
Klockan va inte 7 än, jag gick ner, Jocke hade kommit in och hjälpt Ninni att få igång filmen och ja, hon hade suttit där i soffan och tittat på en avstängd tv när Jocke kom ner.....hmm, morgonpigg Ninni idag.

Får se om jag kan få lite mer gjort idag då, igår kom jag ju inte igång direkt.
Vi va nere och hämtade mat på pizzerian. Tänkte först att vi skulle äta där, men vågade inte stanna. Det va för kallt ute, så Atlas satt ju helt själv ute, vilket han då ju inte diggar. Sen springer där en del katter, så jag ville inte riskera att han skulle ta sönder kopplet och det skulle bli kapplöpning i Vollsjö...
Så hem med maten och Ninni har kommit igång med sitt ätande igen, skönt!!

Jocke kom hem sen och efter lite mys, så somnade töserna gott och Jocke gick ut och började rengöra  en tunna han ska ha till fodret till grisarna. Jag fixade räkningarna och sen gick jag ut och hjälpte honom.
Klockan va 12 när vi va klara....så det va sängen sen när vi kom in igen.

Jaha, då är nog mitt kaffe klart... =)



Kommentarer
Postat av: jennie

2011-04-29 @ 07:49:03
Postat av: jennie

hej hej. Ville bara säga att jag blev 10001 med min tur men men. Hoppas allt e bra med er kram jennie

2011-04-29 @ 07:54:14
Postat av: Anna

Det va ju nära Jennie! =) Men då fick iaf äran att starta om mätaren, du blev nummer ett =)

Tack allt är bra, hoppas ni med har det bra!!!

Kram

2011-04-29 @ 08:17:55
Postat av: jennie

2011-04-29 @ 15:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0