Trädgårdsland!

Frida har sovit över hos os i natt och idag har vi varit ute i trädgården hela eftermiffagen. Vi har grävt klart trädgårdslandet!!!! Så skönt! Och så skönt att ha fått hjälp med det, fan va tungt det har varit!
Bränt mig i solen har jag med gjort....har inte märkt att solen taig så mycket när vi hållt på...
Mat på pizzerian blev det sen och efter det körde vi ner till Bjeverödsdammarna och gick rundan där under tiden Jocke fiskade.
Nu sitter vi här, litt sledna allihopa och jag tror inte det kommer dröja så länge innan vi går och lägger oss...

Imorgon kommer Julia hit en sväng. Sen ska sotaren komma och närhan varit här, så ska jag, Frida, töserna och Atlas, som inte kan va själv hemma, köra upp till K-stad en sväng.

Natt, natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0