Storkok

Känner mig som en redig himmafru idag, haha. Har två köttfärslimpor i ugnen och smeten till köttbullarna är klar.
Men nu har vi en liten fika, te med honung och mjölk och lite kex till detta =)
Sen ska det rullas köttbullar =)
Men det är inte slut där, det ska göras köttfärssås med.

Hur det sen kommer smaka allt det här, det är en helt annan femma....
Det finns liksom en anledning till varför jag inte brukar göra sånahär saker som limpan och bullarna...jag vill inte smaka på rå färs!!!
Det är ju bara så jävla äckligt!!
Jag har faktiskt försökt idag...men vill ju inte direkt tugga på det och smka ordentligt, klarar bara inte av det. Så vi får se hur det blir. Kanske 3 kg färs åt skogen ändå....haha. Åh naj, fy säg inte så...

Så, nu får jag dricka upp mitt te och sen är det igång igen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0