Skärtorsdag

Ja, det är ju skärtorsdag idag, påsken är här.
Fira det hela? Nja, det blir väl inte nåt speciellt direkt. Lite plockemat och då givetvis ägg...det är ju något som äts mycket här ändå...skulle slå slag i saken och skaffat höns som vi har pratat om med tanke på ägg-konsumtionen.. =)
Måla ägg ska vi göra och leta påskäggen i trädgården. Det får va det som som händer.
Vad göra man annars på påsk egentligen....?
Påskriset skiter jag i, bara något som skulle stått där och behövt ha hjälp med att komma därifrån med...påsken är ju inte så läng som julen, så pynt får det va så med!

Ikväll grillade vi. Gott va det och Ninni åt bra idag! Hon har varit lite si sådär med maten nån dagar nu, en sån period igen....och sen har det ju varit rätt varmt med ju så hon har väl bara inte varit så hungrig.
Jag håller tummarna för att Lillan ska sova hela natten i natt med. Fy vad skönt det hade varit...

Jocke är där ute och hjälper Micke med hans bil och jag sitter här med en skål med namnam och chillar. Tänkte se om jag kan få loss tummen och fixa lite bilder till er när jag ändå bara sitter här... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0