Skånes Djurpark =)

Ja, igår ägnade vi ju eftermiddagen på Skånes Djurpark =)
En riktig Familjedag och jag njöt av fulla drag!!!

Vi fick börja med att köpa ett par solhattar till töserna, Lillan drunknade nästan i sin, men den fyllde sin funktion iaf =)
Jag måste gå igenom sommarkläderna till henne med...där finns fler hattar som passar.

Sen strosade vi rundor, soligt och musigt och Ninni njöt!!
Tittade på djuren, stännade till och åt mat....vilken jag inte kan ge många plus alls...men kan ju hoppas på att det va en tillfällighet...
En glass till efterrätt och sen fortsatte vi mot björnarna och deras nya hem. Där kommer de få det bra =)
Men jag tycker visserligen att de kanske hade kunnat slå ihop deras gamla med deras nya, så hade det ju blivit ännu större =)
Men, men ..
Vildsvin fick Ninni äntligen se, nu vet hon vad det är Pappsen vill se i skogen =)

En härlig dag ohc efter några timmar så körde vi hemåt igen =)

HÄR ÄR BILDER!! =)


Nu ska jag fortsätta morgonrutinerna här hemma, vi har fått sovmorgon och nu låter det som att Lillan med har vaknat =)
Ha en bra dag i solskenet!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0