Regna inte!!

Vill att det ska va uppehåll idag. Gör inget om det inte är strålande sol, bara det inte blåser eller regnar!
Måste fortsätta med trädgården om den ska bli klar nån gång och sätta potatisen innan det är för sent. Ja och allt annat jag hade tänkt sätta i lilla trädgårdslandet =)

Lite sovmorgon fick vi till idag. Jocke ringde och sa hej vid 8, sen låg jag och halvslumrade till halv 9 och då vaknde Ninni med, så vi gick upp och nu mornar vi oss lite. Ska fixa till lite frukost och sen börjar dagen.
Blir en hemmadag idag. Fixa lite tvätt och ja, om det nu kan va uppehåll, så blir det trädgården för hela slanten =)
Då ska jag göra lite mackor och fika, så att vi kan mysa med det utomhus idag =)

Nej, jag ska inte glömma den andra tävlingen!! =)
Den kommer sen idag, så håll utkik!
Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0