Pang-död!

Vaknar av att Ninni spelar på sitt lilla piano...pling, pling, pling... =)
Mornade mig lite och Lillan låg och snackade med oss. Vänder mig sen om och slår upp ögonen, vilket kunde ha varit tevligare....
Mina ögon är alltid inställda på spindel-mode!! Att de aldrig lär sig det! Fanst, nja rätt bra visserligen.
Där uppe i taket, försökte en spindel smälta in bland knastarna...nej, nej, den går jag inte på!
Så det blev pang - och nu är den död!
Jag har börjat vänja mig vid att de är i källaren och de spindlar vi har är fan inte små. Jag har liksom lärt mig att scana av källaren när jag går ner där, men att de ska upp till sovrummen!!! NEJ!

Nåja, den ligger platt nu och vi är uppe och igång. Har snackat med Jocke och de ska snart börja jobba med bilen. Vi kör kanske ut och hälsar på han sen, får se hur dagen blir.
Jag får kanske tevligt besök av min äldsta syster idag =)
Vi snakcade om det igår, så vi ser om hon kommer hit en liten sväng idag, annars tar vi nog oss in och hälsar på hos henne imorgon, så kan barnen leka lite på lekplatsen =)

Nu är kaffet klart iaf, så vi hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0