Namn-tävling!

Ja, nu kommer nästa tävling!
Med denna tävlingen kommer jag kräva lite mer av er än att pricka in att vara "rätt" besökare =)

Jag behöver lite hjälp med ett namn,  då tänkte jag att ni kunde hjälpa mig, så gör vi en liten tävling av det hela på samma gång!

Ni kommer lite längre ner se en bild på en skiss (nej, ingen helt fördig skiss, men så kommer han se ut iaf) och den karaktären är en ung liten krabat, tänk er max 50 cm lång, han är en äventyrslysten kille som rätt nyligen upptäckt vem han egentligen är-och han är speciell och pendlar mellan två världar =)
Mer än så vill och kan jag inte säga. Men jag behöver ett namn.
Så gnugga geniknölen nu och hjälp mig och va automatiskt då med i tävlingen.
Skriv ett inlägg på det eller de namnförlag du har. Vill du vara annonym, så skriv ett alias och skicka sen ett mail till mig om vem du är och vilket alias du använder, i denna tävlingen behöver jag ditt namn!!
Ditt namn behöver jag dels för att skicka priset och sen för lite framtida saker som jag inte kan säga något om än då det är lite osäkra saker det handlar om. Men det kommer jag ta med vinnaren sen =)


Vem är detta?



Tävlingen pågår fram till den 30/4!!
Vinnaren presenterar jag den 1/5!

Vinnaren får:
2 trisslotter (man vet ju aldrig, plötsligt händer det)
Senare en liten ära och "synlighet" om allt går som jag planerar och hoppas (givetvis med vinnarens samtycke!


Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej!! Afrodita vill att han ska heta Pär :-)

Angelina tycker Jonathan haha

Jag tycker han ska heta Travis ;-)

Kram Jennie

2011-04-14 @ 15:57:20
Postat av: Anna

Jag tackar de tre töserna jag tänkt mycket på den senaste tiden för bidragen! =) Lät inte helt fel!! =)

Hoppas vi kan ses snart, ta en glassträff i solen!!

Kram

2011-04-14 @ 19:33:57
Postat av: Annica

Jag tycker minsann han ser ut som en liten Egon :)

2011-04-26 @ 11:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0