Mög-E.on!!

Ja, mitt braiga humör varade fram till början av eftermiddagen igår....vir 13-tiden fick vi strömavbrott..E.on suger!
I Hörby skulle den beräknas va tillbaka vid 14.30, men häromkring visste de inte, så det va bara att vänta...
Vi fikade, tittade igenom leksakstidningen som kom med posten, tittade igenom den igen och kryssade i vad Ninni ville ha och sen tittade Ninni igenom den igen =)
Vi läste böcker, målade, eldade papper, lekte med studsbollen ett par omgångar och sen hade vi så tråktigt så jag vet inte när vi hade så tråkigt sist...
Pappsen kom hem och när jag sen tog mig till affären hade de stängt p.g.a strömavbrottet....
Men vi fick i oss lite mat sen, frukter och mackor och sen körde jag och töserna in och handlade cigg och tog en koll i mammas lägenhet och chillade lite där.
Mitt humör hade verkligen nått botten efter den eftermiddagen och Jocke va trött, så vi gick inte alls ihop.

Sen körde vi hem och det blev lite mysfredag och efter att töserna somnat avslutades kvällen med ett bubbelbad och lite whisky =)
Vi la oss och skulle kolla film, men kom fram till att vi va rätt trötta, så vi gich och la oss, haha. Börjar vi bli lite gamla?
Näää...!!


Men. Idag ser vi till att få en bättre dag!
Solen skiner och det är inte storm iaf =) Vi har ätit frukost hela familjen och Lillan hon blev bög-mätt!!! Orkade knappt skratta sen =)
Nu sover hon som en stock och Ninni sitter och tar det lite chill och tittar på film. När hon har vliat lite, om hon kommer göra det, så ska vi ta en sväng ut till Skogstrollen hade jag tänkt.
Jocke har kört, han ska hämta möbler till firman, så han och Micke är iväg och fixar med det. De skulle en bit uppåt, så han lär nog inte va hemma förrän senare i eftermiddag, tyvärr...
Men hoppas att det blir lika fint väder imorgon, så kan vi kanske hitta på nåt tillsammans då =)

Ikväll kommer nog Mange om jag inte har helt fel för mig, får se vad vi hittar på =)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till, vi hörs sen. Ha en bra dag alles!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0