Litt sleden

Jaoo, jag känner mig lite sliten...

Hundarna blev glada över sin kvällsmat idag iaf, köttbullar, potatis och sås, haha =)
Japp, det bidde inte så bra. Jag fixar ju inte det här med att smaka rå färs...men får väl helt enkelt se till och lära mig. Får lära mig det när Ninni vilar, så hon inte ser mig grimatisera, spotta och fräsa :D

Nu nattar vi varsin dotter, Lillan ligger här i min famn och päser =)
Hon har ätit bra idag! Nu senare i eftermiddag brovade vi med lite välling, men det va inte så poppis. Så jag gjorde lite gröt och nu gjorde jag den tjockare, för att se om hon fixade det lite bättre och det gjorde hon. Hon åt upp allt jag hade gjort. Va kanske ett par matskedar =)

Ninni kan visst inte sova, hon kom ner med Jocke igen. Låg bara och vände och vred på sig...nåja. Vi har ju inga tider att passa imorgon, så vi kan ta allt i vår egen takt =)

Vi hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0