Ingenting

Som Ninni säger ibland "ingenting"....
Det är vad som händer idag. Ingenting. Och det känns faktiskt skönt.
Jag har inte tagit tag i nåt - alls!
Allt står på hold, vi bara är.

Vi har fikat lite eftermiddagsfika, kräm, fil, kex. Lillan åt gröt oc kex, det går bättre och bättre, idag satt hon och väntade på mer och mer och hon fixar även flaskan bättre. Ska prova ikväll om hon kan dricka lite välling med, hittills har hon bara fått dricka till gröten, så får se om hon kan godkänna välling med =)

Efter all gröt Lillan ätit, så vilar hon gott nu.
Ninni går i trädgården och plockar maskrosor och jag sitter på altanen och päser med en liten kopp kaffe. Det är lite finare väder nu. Blåser gör det lite, men inte som innan och solen är framme och värmer =)

Ska upp en liten vända till affären sen när Lillan har vilat, kanske blir ett litet stopp på lekplatsen med för Ninni. Beror lite på om de hundarna som bor där intill är ute eller inte..de är rätt kaxiga och jag får ju ha med mig Atlas.
Se om han skäller lika mycket idag när vi är inne i affären som sist...tror jag nästan - är ju bull att behöva sitta helt ensam...

Jag får väl dricka upp mitt kaffe och om inget annat ta och sätta igång diskmaskinen idag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0