Idag då?

Känner mig lite rastlös med ändå inte. Vet inte vad vi ska hitta på idag....ska vi iväg, så måste det ju va nånstans där vi kan ha med Atlas.
Ta en promenad och ha pick-nick kanske?
Åka till Degeberga och ta en glass?
Kanske Åsa är ledig idag...? Kan ju inte hennes tider....nu har jag pengar på luren iaf, så ska slå en pling till henne.
Eller bara va hemma och ta dagen som den kommer....chilla, fortsätta i trädgården, köra in och köpa en kakform så jag kan baka kakan/tårtan jag hittade receptet till häromdagen...
Ja, vi får se vad vi kommer igång med och känner för när vi ätit frukost.
Kom på nu att jag skulle behöva ta tag i att lägga in rentvätten i garderoben och gå igenom sommarkläderna....

Jepp, jepp....vi hörs sen iaf, nu är det kaffe! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0