Helgen slut =(

Ja, det har varit en härlig helg med sin väder, så d¨har jag ju inte haft tid med er =)
Tråkigt men sant, så tar helgen slut...men det kommer ju snart en till och med tanke på att veckorna går fort och nu ännu fortare när solen skiner och bjuder på härligt väder. Jag hoppas bara att det håller i sig nu!! =)
Ja, helgen får ni höra om imorgon och bilder har jag tagit som ni med ska få se, vi ska avsluta helgen nu med den första Harry Potter filmen. vi ska kolla igneom alla hade vi tänkt =)
Ska jag erkänna något, så va vi nära att gå och lägga oss när barnen nattades...men såg sen att klockan va typ 20 över 9...det håller ju inte riktigt, så en film först iaf, sen nanna kudde =)

Hörs imorgon, hoppas ni haft en lika bra helg som jag! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0