Hel natt!!!

Tack Lillan!!
Vi gick upp och la oss-kanske halv 11 igår. Trötta båda två, så varför sitta uppe...?
Lillan vaknade till och käkade då och sen har hon sovit hela natten!!
Förstår ni så skönt det har varit att ha fått sova en hel natt?
Ca 20 i 7 i morse vaknade ho och va hungrig. Lite osäker på när Jocke skulle upp och klockan va så pass så vackte jag honom och frågade...han skulle upp kvart i 7....sorry Babe!!
Men vi har fått sova många timmar ju, så han överlevde =)

Jag gick upp jag med och Lillan va pigg och vaken och med, så vi satt här och tog det lite chill tills Ninni med vaknade, för kanske en kvart sen =)
Så nu börjar dagen =)
Strålande sol ute, barnen pigga och glada, solen strålar! Kommer nog bli en bra dag det här!

Efter frukosten, så ska vi in till Lantmännen och handla lite till trädgårdslandet =)
Jord ska handlas och sen vad som ska sättas. Potatis, morötter, rädisor, en slags bönor jag har hittat, salladslök, kanske sallad, lite kryddor =)
Och skyltar. Jag såg en gång jättafina skyltar till trädgårdslandet som jag skulle vilja ha. Visserligen vet jag inte om de finns kvar, men något ska det nog finnas =)

Lite påskmat ska jag med se om jag kan handla. Den viktigaste ingrediensen köpte jag igår-ägg!  =)
Men lite korv och köttbullar och kanske nån sill med =)
Ja, samma som julmaten och midsommarmaten.....och det man äter alltid annars på året...

Jag hoppas det är fint väder på lördag, för jag tänkte gå ut i trädgården och gömma Ninnis påskägg =)
Istället för att sitta här inne och "bara få" dem, så kan det bli en lite roligare gjej av det hela ju, roligare att leta ute =)
Hon får inget påskägg av oss, jag hittare en påskkorg istället med godis =) Hon skiter nog mest i vilket, bara godiset är där....hade jag köpt vindruvor hade hon blivit lika glad... =)

Nåja, nu är mitt kaffe klart, ha en bra dag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0