Gräsänka

Dagen idag....ja, eftermiddagen har vi varit ute en stund, gungat och tittat på de små, små skotten som börjat komma upp i rabatten och i trädgårdslandet =)

Sen fick jag reda på att jag skulle bli gräsänka....
Micke fick köra ner i Tyskland och hämta en bil som gått sönder och ville ha sällskap ner. Ändå lite mer än 6 timmars färd enkel resa...
Så Jocke följer med honom på den turen, körde direkt efter jobb, så vi har inte sets mer än de minutrarna i morse.
När jag ser honom igen, det vet jag inte. För imorgon ska de jobba, de måste få ihop Jockes nya jobbebil =)
De ska jobba hela helgen.
Men, men så blir det ibland. Om inget annat så kommer han väl hem när de jobbat klart imorgon. =)

Marjo, min syster, kommer kanske hit en sväng imorgon och tar en kaffe =)
Hon hade varit och handlat och då hade det blivit lite sommarkläder till töserna med, så snällt!!

Kvällen nu, ja lugnt blir det. Jag sätter mig nog och fixedonar lite med Photoshop eller nåt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0