"Frukost" på sängen =)

Det blev sovmorgon idag =)
Najsig, men inte nog med det! Jag låg och mornade mig under tiden Ninni fixade i sitt kök och gjorde frukost. Sen kom hon med tallrikar, bestick och stekt ägg och serverade mig på sängen. Hundarn dukade hon oxå till =)
Så där fick jag ligga i lugn och ro, morna mig och äta lite ägg :D
När vi sen va mätta, så gick vi upp =)
Mysigt!

Nu är det en kopp kaffe och sen frukost. Vad vi ska göra idag, vet jag inte riktigt. Ser ju inte ut att bli nåt toppenväder....så om det tråkiga vädret fortsätter, så får det bli en innedag med lite lera och målning =)

Mat ska jag med laga. Vi har 3kg blandfärs liggande i kylen som vi inte gjort något med än, så jag får laga till nåt som i kan frysa in sen. Men kan va rätt skönt att ha mat färdigt där, bara att plocka fram och värma upp =)
Vi är rätt kassa på att frysa in mat eller rester annars...men jag vägrar låta 3kg färs bli dåligt...!

Nåja, hoppas ni får en bra dag, så hörs vi sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0